به بارون بارید داداش مصطفی خوش آمديد

عضويت در بارون
منوی بارون
صفحه اول بارون
پست بارون
آرشيو بارون
فهرست مطالب بارون
معرفي داداش مصطفی
نظر يادت نره
امکانات بارون

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 48782
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 100
تعداد آنلاین : 1



..::Avrin-Online::..

مطالب بارون
طراح بارون

Template By: baran13.lxb.ir

به کلبه تنهايی داداش مصطفی که اسمش بارونه خوش آمديد



نظرات شما عزیزان:

سارا جون
ساعت18:53---11 آذر 1390
سلام ممنونکه لینکم کردی بازم منتظرتم گلم

insider
ساعت15:05---29 آبان 1390
سلام مصطفی جوووووون
خوبی؟
ممنون که بهم سر زدی همکلاسی قدیم


اکیلا
ساعت7:07---26 آبان 1390
سلام
آپم
بدو بیا تو
منتظرتم بای تا های


داش سیاه
ساعت7:24---25 آبان 1390
ز شبهای دگر دارم تب غم بیشتر امشب
وصیت می‌کنم باشید از من با خبر امشب


فریبا
ساعت15:31---24 آبان 1390
مرسی از متنای قشنگت عزیزم

بارون بارید
ساعت10:49---23 آبان 1390
داش مصطفی چطوری خوبی؟رقیبمیا تو بارون بارید ای شیطون.بوس بوس بوس
راستی من وبلاگم و تعطیل کردم


شهره
ساعت10:54---22 آبان 1390
برایت از خدا چیزی را آرزو دارم که جز خدا در باور هیچکس نگنجد

رویای نقره ای
ساعت7:41---22 آبان 1390
اینقدر عاشقونه هم قشنگ نیست.دیگه نگو لطفا.به این وبلاگم هم سر بزن.خوشحال میشم.برا همه بفرست این آدرس رو.عکسای وبلاگت قشنگه

شهره
ساعت18:03---21 آبان 1390
سلام عزیزم
مرسی از لطفت خوشحالم کردی
وب شمام فو ق العاده ست
بسیار رمانتیک وشاعرانه
نوشته این عکستم تحسن برانگیزه گلم
مرسی


اطلس
ساعت16:11---21 آبان 1390
در زندگی پر از دغدغه امروزی ، جائیکه مهر و محبت جای خودش رو به زندگی خشک و صنعتی داده ، صحبت از عشق و عاطفه میتونه چراغ گرمابخشی باشه توی سرمای زندگی های فانتزی.

سیمین
ساعت11:21---21 آبان 1390
اقا مصطفی چند وقتی هست بهم سر نمیزنی منتظر نظرای قشنگت هستم.

رامین
ساعت7:00---21 آبان 1390
روز اول که دل من به تمنای تو پر زد

چون کبوتر لب بام تو نشستم

تو به من سنگ زدی من نرمیدم نگسستم

باز گفتم که: تو صیادی و من آهوی دشتم

پیشم بیا خوشحال میشم


پیرمرد
ساعت20:01---20 آبان 1390
سلام عسیسم خوبی؟
ممنون از لطفت وبلاگ تو هم خیلی قشنگه
موفق باشی


پریسا
ساعت19:59---20 آبان 1390
سلام....
وای
میخوای تو بهترین و باحال ترین وبلاگ کل کل عضو شی؟؟
میخوای رو کم کنی را بندازی؟؟
پس عجله کن و بیا تو بهترین و باحال ترین وب کل کل بین دختر پسر ایرونی عضو شو

بدو بیا که همین الان آپم.... هه هه ... منتظرم


علیرضا
ساعت19:55---20 آبان 1390
محشر بود ...محشر بپا کردی...کوتاه و محکم و پر معنا ...کلی حرفو یکجا جمع کردی و نشون دادی که پیدا کردن انسان احتیاج به هیچ معلمی در عاشقی و خوبیها نداره ............آفرین ....آفرین..........................

ملیکا
ساعت19:49---20 آبان 1390
وب قشنگی داری به منم سر بزن

دخترهرزه
ساعت12:00---19 آبان 1390
سلام میگن خدا اونی رو که خیلی دوست داره دیرتر دعاو خواسته هاشو مستجاب میکنه چون میخواد به تموم فرشته هاش تورو نشون بده بگه این بنده منه داره منو صدامیزنه پس خدارو فراموش نکن همیشه از ش کمک بخواهپاسخ: نظر قشنگی بود . m30

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] دست نوشته توسط مصطفی در شنبهبرچسب:, زمان عاشقي | |

درباره بارون

نميدانم در اين زمانه بايد به چه کسي دل بست ، اين سوی زندگی من هستم ، آن سوی ديگر قلبهای مست. دوباره قطره ای ديگر از اشک بر گونه ام نشست ، و باز هم شکست قلبی که به اميد بودنت به انتظار فردا نشست .
اوقات تنهايی بارون
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
آمار بارون
مهمون عزيز خوش اومدي!
آمار بازديدمهمون های بارون:
مهمون های آنلاين بارون:
تعداد نظرات خصوصی:

مدير بارون :
مصطفی
لينك های بارون
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارون بارید و آدرس baran13.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترين

جوک و اس ام اس

زيباترين سايت ايراني

جديد ترين سايت عکس

نازترين عکسهاي ايرانی

کلبه تنهايی داداش مصطفی

کلبه تنهايی baran13.lxb.ir


دوستان بارون

ویژوال سی شارپ
نوین شرق
سی شارپ
همسفر تا بهشت
همهمه
طنز دانشجویی
کلبه ی تنهایی من
عشق ممنوع ( شهره جوون )
آهنگ های وبلاگ
آتیش پاره به تمام معنا
بچه محلامون ( هستی )
دست نوشته های دخترکرجی
دانلود نرم افزار هاي روز وآموزشها + آهنگ
عشق اول
خدای زیباییها
چت روم محشر
چت روم میهن چت
کتابخانه مجازی ایران
سایت علمی نخبگان جوان
استان البرز
پورتال شهرداری کرج
پروژه دانشجویی
سورس کد برنامه نویسی
انجمن اندیشمندان جوان
ترنم باران
مجله ماشین
سخنان بزرگان
داستان عاشقانه
داستان های عاشقانه
خاطرات پنهان
بارون بارید
Love
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو دوستان بارون


CopyRight| 2011 , baran13.lxb.ir , All Rights Reserved
Powered By baran13.lxb.ir | Template By: baran13.lxb.ir